ضیافت الهـی در حرم امام رضا(ع)

moteharek fetr yasgroup.ir 59 تصاویر متحرک عید سعید فطر   سری اول

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

shakiba
ساعت19:04---14 مرداد 1392
واااای واااااای پریسا جون راست میگی؟؟
عقل از سر آدم میپره میگن مشهد، کرایه هاش خیلی زیاده اما قکر نمکردم این همه باشه مگه از کجای شهر رفتین اونجا؟؟
وااااااااااااااااااااااااااا اای نخواستم


پریسا
ساعت18:16---13 مرداد 1392
سلام باورتون میشه ضیافت رفتیم 30 تومان پول تاکسیمون شد

سمانه
ساعت3:00---8 مرداد 1392
چپه گذاشتنشون تا وقتش برسه مبادا توش آشغال پاشغالی چیزی از آسمون بیفته توش

سمانه
ساعت2:59---8 مرداد 1392
جوجو جوووووووون
فکر کنم اینا همون کاسه هایی هستن که بعدا توش آش یا سوپ می کنن
همین طوره؟؟
نیدونم دیگه!!!!!!!!
اما چقدر دلم میخواد برم مشهد


اسما
ساعت1:46---8 مرداد 1392


جوجو
ساعت1:10---8 مرداد 1392
ببخشید شوخی کردم از بس بیدار موندم این شب قدری، که زده به سرم گفتم یه چیز بگم خودم حداقل بخندم. کی گفته حتما باید تقدیر خوبتو توی این شبا با گریه از خدا بخوای؟؟

جوجو
ساعت1:09---8 مرداد 1392
بچه ها میدونین زیر اون کاسه ها چیه؟؟
نیم کاسه....


شعله
ساعت19:11---7 مرداد 1392
تقدیـــــــرت ، بلنــــد بـاد ؛در این شبهای قدر..
التماس دعا


م صادقی
ساعت18:38---7 مرداد 1392
سلام دوست عزیز و مهربون خیلی برات کامنت گذاشتم اما شاید نرسیده نمیدونم برای همین یه وبلاگ دیگه ساختم تا از طریق اون بیام بهت سر بزنم همین آدرسشه
در این شبای عزیز التماس دعا دارم
این عکسایی که گذاشتی دیوونم کرد بابا نزار این جور عکسایی کمی هم به فکر دل ما باش که دوریم از اون فضای روحانی
رفتی حرم تو این شبای احیا خیلی برام دعا کن


mohsen
ساعت11:44---7 مرداد 1392
سلام عزیز خیلی وب قشنگی داری خداییش من که خیلی حال کردم خیلی مطالب جالبی داری و مطمئن باش بعد از این نظر مرتب میام و به وبت سر می زنم .... چون خیلی خوشم اومد

ببین عزیز غرض از مزاحمت اینه که می خوام ازت دعوت کنم بیای داخل سایت ما عضو بشی ... خب من ی توضیح مختصر درباره سایت بهت می دم !

ببین سایت ما ی انجمن تفریحی هست که تازه به راه افتاده و داره عضو های فعال جمع می کنه !داخل سایت ی جو صمیمی وجود داره و خداییش کاربرای خیلی خوبی هم داره ایشالا وقتی خودت اومدی می بینی من مطمئن هستم وقتی اومدی دیگه دلت نمی خواد از انجمن بری بیرون ...

این که میگم ی جو صمیمی داخل انجمن وجود داره بخاطر این هست که ما هر کسی رو اونجا ره ندادیم و این دعوت نامه واسه هرکسی فرستاده نمیشه .... راستی بیشتر اعضای سایت وبلاگ نویس هستن و شما با عضو شدن داخل سایت و گرم گرفتن با اونا می تونین آمار بازدید وبلاگتون رو دو برابر کنین !

ببین دوست گلم من مطمئن هستم که پشیمون نمیشی ... و اگه بیای عضو شی قدم رو جفت تخم چشممون گذاشتی ... ی چیز دیگه اگه شما داخل سایت فعالیت خوبی داشته باشین من خودم به شخصه شما رو کاربر فعال می کنم !!!

راستی اگه مارو قابل دونستی و خواستی عضو بشی در طی مراحل ثبت نام داخل کادر کاربر معرفی کرده اسم بنده ی حقیر رو بنویس (mohsen) با این وجود من می فهمم که دعوتم رو پذیرفتی ممنون دوست عزیز...

اینم آدرس سایت www.jahromia.ir/forum

منتظرتم از طرف مدیر سایت جهرمیا !


nima
ساعت1:12---7 مرداد 1392
tnx
eltemase doa


shakiba
ساعت2:57---6 مرداد 1392
التماس دعای مخصوص دارم یاسی جونم در شب قدر به ویژه اگه کنار مرقد امام رضا میری

Mohamad hz
ساعت2:48---6 مرداد 1392
از جستجوی یوزر پسورد نود 32 خسته شده اید ؟
نگران نباشید با اکانت های اختصاصی تاپ آپدیت همیشه انتی ویروس خود را بدون دردسر اپدیت کنید
فروش اکانت های اپدیت شرکت NOD 32
ماهیانه فقط فقط فقط 1800 تومن
پرداخت آنلاین و تحویل آنی
موفق باشین


هانیه
ساعت18:49---5 مرداد 1392

التماس دعا


دریــــــــــــــا
ساعت13:53---5 مرداد 1392
من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم ،



نمیدانم چه میخواهی ولی امشب ،



برای تو ، برای رفع غم هایت ، برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ،



به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ،

یقین دارم دعاهایم اثر دارد .



التماس دعا در شبهای قدر
تقدیرت، بلند باد ای دوست


ایزدمهر
ساعت8:28---5 مرداد 1392
به سلامتی همه رفقایی که نه دنیا عوضشون می کنه،نه من با دنیا عوضشون میکنم!

یک رهگذر
ساعت1:14---5 مرداد 1392
کیف کردم.
آهنگتون هم بسیار بجاست


nima
ساعت1:01---5 مرداد 1392
salam


kheyli mamnonam


vebe zibaee darin


maro ham doa konid


tnx
درود
ممنون از حضورتان

یادتان سبز


دریــــــــــــــا
ساعت0:22---5 مرداد 1392
ممنون از اطلاعات خوبی که میدین
ممنونم عزیزم از حضور سبزت خوش اومدی


سمانه
ساعت23:53---4 مرداد 1392
دوباره میگم: چقدر این موسیقی باحاله؛ چند باری گوشش کردم ،خیلی مناسبت داره . آفرین به خواننده‌ش، و آفرین به شاعرش و بازم آفرین به شما با این انتخاب.


سمانه
ساعت23:47---4 مرداد 1392
انگار یه سفر اومدم مشهد تو ماه رمضون و برگشتم....
آفرین به شما
هم تصاویر عالین
هم موسیقی ما رو میبرن به مشهد
و هم قالبتون رمضونیه
ممنون
التماس دعا


جوجو
ساعت15:43---4 مرداد 1392
منم افطاری میخوااااااااااام اونم توی حرم
آی اونایی که میرید اونجا ، یاد ماهام باشید


هانیه
ساعت14:34---4 مرداد 1392
سلام یاسی جوون
به به به به به به
خوش به سعادت شما .........
مرسی بابت این عکسای زیبا
ضیافت دوبل رو تجربه میکنید ..... هم ماه مبارک..... هم جوار حرم مطهر

آهنگ زیباییه


shakiba
ساعت11:29---4 مرداد 1392

هوای مشهدو کردم یاسی با این عکسا.
التماس دعا


ش
ساعت17:06---3 مرداد 1392
( آنها که به بیداری "خداوند" اعتقاد دارند ، راحتتر میخوابند.....)


خالق من " بهشتی " دارد ، نزدیک ، زیبا و بزرگ و "دوزخی " دارد ،



به گمانم کوچک و بعید ،و در پی دلیلی است که ببخشد ما را ،،....



گاهی به بهانه یک دعا در حق دیگری . . .



شاید امروز ، آن روز بی دلیل باشد...... یکدیگر را دعا کنیم!


پریسا
ساعت11:41---3 مرداد 1392
سلام مرسی از نظرات قشنگتون مرسییییییییییییییییییییییییییی یی
راستی کی بیایم خونتون تری دی نگاه کنیم؟


اسما
ساعت14:44---2 مرداد 1392
واااای وای یاسی چقدر دلمو هوایی کردی دختر. دوس دارم بیام مشهد خیلی زیاد. آهنگ بسیار خوبی هم انتخاب کردی خیلی با این ماه و تصاویری که گذاشتی هماهنگی داره. آفرین. جای ما رو هم خالی کن اگه رفتی، التماس دعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 2 / 5 / 1392برچسب:, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس